Galen på höga morgon-bs!

Jag blir galen på mina höga morgon-bs!

För dagen i stort verkar det som om jag tar för mycket Lantus men för natten är det för lite! Men jag testade iaf att sänka Lantusen lite till men kommer nog få höja den igen! Jag tror regeln nu får bli: INGA kolhydrater till frukost!

Två stekta/kokta ägg, lite ost och tre skivor kalkon! Så får det nog bli ett tag nu! Aahhhrrrggg... Man blir så knäpp på sin kropp när man inte bara kan säga till den att bete sig som man vill! Hahaha...

Idag var jag inte så hög på morgonen men hade ändå 6,8 så det är ju relativt högt! Men det är precis som att insulinet inte tar ordentligt då och trots att jag tog extra insulin så låg jag ändå på 11,9 efter det! Jag blir så förbannad! Jaja... hoppas på bättre värden!

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor