Lååånghelg!

Fy vad skönt det har varit med en riktig långhelg! Utvilad!

Men det är ju synd att det har varit sånt dåligt väder - riktigt april-väder! Imorse sa David att prognosen per 23 april är 11° - men det brukar ju alltid vara sol och varmt på min födelsedag så jag förväntar mig att prognosen kommer att ändras!

Påsken förra året var ju runt min födelsedag - det var ju då vi började med utbyggnaden! Vi hade två veckor med superfint väder (vi brände oss i solen lite) och fick utbyggnaden tät innan det blev dåligt väder igen! Fantastiskt!

I helgen skulle vi ha startat med trädäcket - men vi har skjutit fram det till helgen! Det ska ju ändå vara inkörsel i gångarna då och så hoppas vi att det är bättre väder än det var denna helgen! ;)

Vi får väl se hur det går! Jag har ju suttit och funderat på om vi ska ändra lite i designen! Ska rita upp det och diskutera det med både David och pappa så får vi se! Vi har en sån konstig vinkel inritad just nu! Hahaha...

Det har varit lite dåligt med kollen av blodsockret nu under flytten till stugan - som i viss mån fortfarande pågår! Vi har inte riktigt kommit i ordning ännu och det är lite trångt med korgstolen inne - men den flyttar ut så fort trädäcket är klart!

Jag har hittat rutiner får att ta mina sprutor i alla fall, men inte riktigt för bs-mätningen! Lite jobbigt men jag tänker att när vi kommit i ordning vid soffan så får jag kanske in rutinen! Kan ha bs-mätaren på soffbordet - för det är där den ligger i lägenheten så då ser man det alltid!

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor