This body was NOT made for jogging...

Hahaha... ungefär så!

I lördags tog vi en runda i parken... eller David gjorde det för jag gav upp efter en liten stund och begav mig till tallriken för att springa där istället! Sen körde vi kullarna!

Kullarna består av ett antal kullar i olika storlekar som ligger som i en cirkel - så tar man i på vägen upp och lugnare på vägen ner! Men man tar i så mycket man kan så att man mår kräkdåligt när man är klar - det är effektivt! Hahaha...

Igår gjorde vi ett nytt försök och joggade ner till stranden istället - men det gick inte bättre för det! När vi joggat i typ en kvart gav jag upp så då joggade vi fram till en strandkulle (bra motstånd!!!) och sen sprang vi upp och ner för den i intervaller om 3! Det var nästan värre än kullarna!

David tror iaf att det är mina "termo-tights" som håller mig tillbaka i joggingen, men jag tror att min kropp helt enkelt inte är gjord för jogging! Hehe... Nä men mina "termo-tights" har en tjockare framsida för att skydda mot köld när man joggar i kallare väder! Det gick ändå bra sent i höstas men då hade jag iofs understället under så det underlättade kanske friktionen!?

Jaja... får ta mina vanliga tights nu och se om det hjälper! Annars vet jag inte vad jag ska göra för jag är sååå omotiverad!

Har med största sannolikhet haft en rekyl inatt igen - kanske inte så konstigt med tanke på träningen! Men ändå jobbigt för jag såg till att ligga lite högre i bs innan jag gick och la mig! Attans... Men nu när vi kommit igång med träningen igen så har mitt bs legat bättre och stabilare över lag ändå så det är ju bara positivt! Heja!

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor