Jäkla morgon-bs!

Igår hade jag 4,4 på morgonen - perfekt!
Idag hade jag 9,2 på morgonen - va F*N! Ursäkta mig...

Diabetes är... jobbigt! Jag blir bara så himla frustrerad! Jag som alltid har legat så stabilt i mitt blodsocker och nu när jag försöker sänka mig så bara beter min diabetes sig som en bångstyrig tonåring (ja mamma och pappa ni vet)! ;)

Tur att jag ska till min diabetesläkare snart så ska jag dels kallibrera min bs-mätare och sen få lite hjälp med Lantusen! För jag antar att det är den som knepar sig! Jag kanske har för kallt i kylen - kan det vara så? Eller är det vid minusgrader som det fryser?

Frustrerad!!!

Comments

  1. Hej! Jag har också problem med hoppande blodsocker nu. Får inte till Lantusen på natten.

    Hoppas att det ordnar sej för dej! Finns ju inte mycket jobbigare än att behöva pyssla med sockret och vakna hög jämt.

    ReplyDelete
  2. Ja tack! Ska som sagt till min diabetesläkare snart så hoppas han kan ge mig lite feedback! ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor