Synd-helg!

Ja denna helgen har vi tillåtit oss att synda lite! Mums!

Ett av mina fingrar har jag stuckit så många gånger att det knappt går att få blod ur det längre! Hahaha... nä men det går säkert men inte om man sticker med minsta djupet vilket jag alltid gör! Så jag får skifta mellan de andra sålänge!

I lördags kom min pappa och min fabror på besök i stugan och fick se allt vi har gjort under vintern - vi har ju varit i stugan nästan varje helg men vi har försökt dölja det eftersom vi ville överraska dem! Och överraskade blev de!

Mamma kom in till stan lite senare och då kom hon och pappa förbi så att hon också fick sig en överraskning! Det är ett ständigt tvättande av vårt svarta klinker eftersom den ljusa fogen fastnar och blir svårare att få bort! Men nu har David kommit på trickset och i badrummet ser det riktigt bra ut nu!

Idag har vi sågat till de sistabänkskivorna så nu ska vi bara fästa dem och sedan kakla i köket så att vi kan ta bort pappet på golvet! Vi har fogat andra rundan i hallen så vi hoppas att det är klart nu så att det bara ska tvättas och sen silikon i kanterna!

Jag ska lägga ut lite foton snart så ni kan se allt men nu ska jag nanna! Sov gott!

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor