En semla!

Ja det blev faktiskt en semla idag - mums! Men tog 7 enheter NovoRapid och så låg jag på 6,3 efter det så det var väl okej!

Men nu när jag börjat sänka mitt bs så mycket så får jag känningar av högt bs - jag blir liksom varm och lite svettig - redan nu vid 6,3! Inte alls kul!

Man säger ju att januari brukar vara magert för kassan - för mig blir det mars! Ska betala min första CSN-räkning nu! Inte särskilt spännande! Hade helst velat kunna betala av allt på en gång - men då får jag väl vinna på lotto först! Suck...

Snart dags för årsbesök hos diabetesläkaren så snart dags att ta blodprover! Tänkte kanske ta dem på fredag eller måndag - beror på hur trött jag är! ;) Hahaha...

Blodsockret har legat rätt bra ett tag nu bortsett från ett par riktigt låga 1,8 och ett par lite höga 9,6 men överlag har det legat relativt lågt och relativt jämnt så jag känner mig nöjd!

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor