Renodlad Diabetes-blogg!

Kände att det var dags att renodla bloggen till en Diabetes-blogg!

Hade inte hjärta att ta bort Dogges R.I.P. så jag lät den vara kvar, även min label "Shoppaholic" är kvar för det kommer säkert att återkomma ändå! ;)

Välkomna till 2012 - året då jag sänker mitt HbA1c från 6 till 5! Kämpa kämpa!

Jag har alltid legat väldigt stabilt runt 6 i HbA1c och mina kontaktpersoner vid diabetesavdelningen är nöjde men påpekar ändå varje gång att jag nog hade kunnat ligga lite lägre!

Det som känns mest skrämmande är väl att 5 är väldigt nära gränsen för lågt blodsocker som är 4! Samtidigt är det ingen panik om man ligger över 3 i bs men jag har ju 4-gränsen så starkt inpräntad i mitt huvud att det är svårt att ändra på den.

Jag kommer iaf att lägga ut min kamp mot blodsockret här på bloggen så ni kan följa mina värden och vad som händer och så! Kommer ju att göra mina egna analyser men är tacksam för tips vad jag kan tänka på!

Mycket nöje!

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor