En dag kvar!!!

Nu sitter jag här och imorgon kommer jag att sitta på planet till Aussie-land!

Vi har fixat det mesta skulle jag tro! Mina mediciner och intyg - ALLT med etikett med personnummer även på det man plockar ut med hjälpmedelskort -, Davids fotbollsskor och matchställ, vi har ordnat med lägenhets-stug-&-odjurs-vakt, jag ska ta min andra spruta Twinrix idag...

Jag packade min väska i förra veckan och David packade igår! Hahaha... så (stereo)typiskt! Jag har arbetat in tid för att kunna gå tidigare idag så vi hinner fixa lite i stugan, tvätta och träna!

Jag fick ett litet bakslag igår när min cykel fick punka... IGEN!!! Skitjobbigt! Fick promenera med cykeln från Värnhem till Södervärn där jag pumpade den men mitt i Pildammsparken tog luften slut igen! Ingen ordning!!!

Så idag fick David promenera till sitt jobb medan jag tog hans cykel! Han kommer kompa ut vid lunchtid men iom att jag började min nya tjänst i måndags så hade jag ingen inarbetad tid utan har fått göra det nu mån-tis-ons!

Gött mos!

// Jo - Going down under!!! :D

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor