Förkylning och naglar

Sista dagen på penicillinet idag och jag har lyckats få en förkylning för att fira detta! Jag blir fantastiskt trött på alla dagissjukdomar! Suck...

Imorgon har jag haft mina naglar i en månad och det ska bli så skönt att få bort plasttipparna och bara bygga på mina egna naglar som nu har vuxit en halv centimeter. Sista två veckorna har jag inte orkat fila plastnaglarna för man får ju sitta i flera dagar bara för att få ner en nagel till rätt längd! Hahaha...

Nu är det i alla fall alldeles för långa och det är jobbigt att skriva på tangentbordet, går knappt att skriva på telefonen och jag hade stora problem att få in rätt kod på ett kodlås! Hahaha.... Dagens I-landsproblem.

Men det har faktiskt varit jätteskönt att slippa alla onda flisor och sprickor som jag jämt får i naglarna. Framförallt sprickan jag brukar få som går rakt ner i mitten av ena tumnageln - men nu är nageln typ "ihoplimmad" så inga sprickor alls! Yeay... Det får vara min vardagslyx, min fåfänga! ;)

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor