Dance like a mother

Rubriken inspirerad av Jessica Anderssons ”Party voice” nu när barnen älskar Mello och vi har sett ALLA lördagar! 😬

Någonstans tror jag hon sjunger ’friday is my day’ eller något liknande jaja men detta var vår fredag! Köpemat (jag åt en macka för jag var inte sugen på något, klockan 7 måste Freja gå och sova annars blir det jobbigt, halv 8 fick stora tjejerna gå och lägga sig för de var sååå trötta (de sov över i Klaras rum - de brukar sova över hos varandra på helgen), klockan 9 somnade jag på soffan, klockan 10 somnade David på soffan. Hahaha...

Klockan 4 på natten vaknade David och var jättepigg, klockan 5 vaknade jag av att Freja vaknade och hon somnade inte om av vällingen så hon fick komma upp och sova hos mig i sängen (hon kämpade emot lite men somnade till slut), jag och David somnade också om i sängen, 07.30 väcker Klara oss. Nästan 10 timmars sömn, som ett litet barn... gött... 😴😂😎

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor