Första dagen själv

Idag gick David tillbaka till jobbet och jag och Freja är hemma själva tills tjejerna ska hämtas!

Jag tyckte förkylningen höll på att lägga sig men både igår och idag har det blivit mycket nässpray och även Freja är lite sämre igen! Mycket snor och slem men hon kan sova i alla fall!

När vi hämtat tjejerna är det nästan 3 timmar tills David kommer hem och jag tror vi får gå till en lekplats eller nåt så barnen inte klättrar på väggarna här hemma! ;) Dealen vi har här kommer inte funka sen när vi flyttar så jag måste göra en ny plan för hämtning och lämning då! David kan ju inte lämna tjejerna 7 på morgonen så det får bli andra tider då och jag får antagligen lägga mig ännu tidigare på kvällen och kanske ha lite mer hjälp av mina föräldrar! Vi får se!

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor