Folk har ingen respekt

Usch... mår skit!

Har mått rätt dåligt i en veckas tid nu! Illamåendet har blivit värre och resulterat i att jag kräker nästan varje dag och sen har jag vaknat med huvudvärk varje morgon! Huvudvärken varar ibland bara förmiddagen men ibland varar den hela dagen! Sjukt jobbigt...

Läste precis i Expressen att Kim Kardashian vikthånas även denna graviditet - stackarn! Även om mitt inte är i samma kaliber så är jag faktiskt rätt trött på kommentarer som "ja för du är ju rätt stor"! Folk har ingen respekt! Bara för att man är gravid så blir man allmän egendom och folk kommenterar som de vill!

Numera kör jag motkommentaren "jag har iaf en anledning och kommer gå ner vikten om några veckor - hur är det själv?"!

Jag är en rätt stark person med båda fötterna på jorden men nog får vara nog! Man kan hålla taskiga kommentarer för sig själv - man behöver inte yttra allt man tycker! Visa lite respekt istället!!!

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor