Ny dag, nya tag

Igår när jag kom hem så bara sprutade tårarna!

Det var en riktigt dålig dag igår! Jag var trött och mådde illa i princip hela dagen förutom precis efter lunch och sen avtog det även efter 21-tiden på kvällen! Usch och fy...

Jag ska inte säga att det är värre än det var att vara gravid med tvillingarna för det var extremt då, men det är så påfrestande att må illa hela tiden! Det hade ju varit en annan sak ifall det bara var på morgonen och sen kunde man leva som vanligt när man kommit över den tröskeln, men när det liksom aldrig riktigt släpper är det väldigt enerverande!

Igår läste jag lite på en blogg om en tjej från Österlen som väntar fyrlingar!!! Asså shit, fick sån ångest för hennes skull! Det var ju jättejobbigt att ha två barn i magen - tänk att ha fyra! Känns omöjligt! Hon är i v 31 nu och är väl bara lite större än jag var vid förlossningen - i v 31 räknas man ju som att man hade varit fullgången med enling när man har tvillingar i magen!

Det var ju ett annat par som också gick ut i tidningen med att de väntade fyrlingar men de verkar vara rätt tidigt i graviditeten och innan rutinultraljudet kan ju mycket hända så det var kanske lite prematurt att gå ut i tidningen redan!

Iaf, vill ni kolla Annas fyrlingblogg från Österlen så hittar ni den här:

http://enfyrlinggraviditet.devote.se/

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor