Efter bakslaget fortsatte det...

... tyvärr så fortsatte kräkningarna i helgen! Suck...

Jag blir så trött på det! Idag har det ännu hållt sig men jag sitter på jobbet och mår allmänt kymigt! Jag kan inte äta apelsiner just nu för jag får så dålig eftersmak så den enda frukt jag kunde få med hemifrån var en ynka liten banan - detta eftersom barnen klättrade upp vid bordet igår och käkade på 3 päron och ett äpple! Notera att jag inte skrev käkade upp! ;)

Eftersom jag nu dricker väldigt mycket bubbelvatten så bestämde vi oss till slut för att plocka fram vår gamla SodaStream - men först upptäckte vi att vi gjort oss av med alla flaskor eftersom de var rätt gamla och väl använda så David beställde ett 3-pack nya på ICA Maxi som han hämtade igår! Men när han kom hem med dem så upptäckte vi istället att även kolsyrepatronen var slut! Suck... Men vi är iaf ett steg närmare nu! Nu ska vi bara komma ihåg att lägga ut patronen i bilen så att vi kan panta den och köpa en ny!

Igår var barnen med sin faster och sin kusin på Leo's Lekland medan David spelade match och jag var på födelsedagsbrunch! Det var jätteskönt att få vara iväg själv även om en av tjejerna verkligen hade sett fram emot barnen! ;) Innan vi lämnade huset gjorde vi dock det bedrövande upptäckten att någon idiot gått och dragit en bred nyckel längs hela förarsidan av bilen - från bakändan och enda fram! 

Jag blir så jäkla lack så jag satt sen och bölade i bilen! Vad fasiken är det för område man bor i egentligen? Förra nyårsafton var det ju någon som drog av hela armen till bakvindrutetorkaren - så på 1,5 år har vår bil blivit rätt så vandaliserad trots att den står utanför huset! Det är lite det som är grejen denna gången! Bilen står med passagerarsidan mot huset och trottoaren så någon har med uppsåt gått runt på utsidan av bilen för att dra sin jäkla nyckel HELA jäkla vägen! Fy farao vad jag blir lack bara av att tänka och skriva om det! Vad är det för idiothuvuden?

Jag känner mig lite som tanten i den här ljudupptagningen!

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor