Gische med guldskorna

Så löd rubriken efter guldet 2013!

Jag måste säga att jag är lite besviken över att han petats som lagkapten! Min sambo säger att jag inte ska se det som att han petats men jag tycker faktiskt att det känns så! Mackan gjorde ett jättebra jobb som kapten i höstas när Gische var skadad men Gische gjorde ju ett jättebra jobb som kapten hela första halvan av året innan han skadades!

Det var allt det hårda arbetet under våren som gjorde att vi kunde förlora lite matcher under hösten, när vi var mitt uppe i Champions League, utan att för den sakens skull tappa guldet för 2014! Jag kan förstå att man vill behålla Mackan som lagkapten men jag tycker inte man ska peta någon som varit en sån bra kapten och som fortfarande vill vara det! Det kan ge dålig moral i gruppen!

Guld 2015? Jo det ska nog gå! Och vi ska ju ha ett barn till i år och tjejerna är ju födda ett guldår så det måste ju vara rättvisa bland barnen! ;P Hehe...

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor