Dagis-fotografering

Imorgon ska barnen fotograferas på dagis! Lite spännande!

Ska man bli en sån familj som har barnens dagis-/skolfoton på väggen... eller inte? Antagligen blir vi nog det! Fast inte alla bilder kanske utan man kanske sätter den senaste i ramen hela tiden! Så gjorde mina föräldrar och jag kan tycka att det räcker!

När jag fick ett album med mina barnfoton från mina föräldrar så gjorde jag om det i ett sånt album med blanka sidor så att man kan sätta in foton i olika storlekar! I det albumet har jag satt in dagis-/skolfoton både de på mig själv och de på hela gruppen/klassen! Annars låg ju bara de fotona i ett av de kuverten som de kom i!

Får fundera över hur jag ska göra med barnens foton! Kan man få fotona digitalt? För i så fall kan man ju framkalla en fotobok! :D

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor