Del 3; Planera garderob till tvillingarna

Äntligen är basplaggen fixade!

Igår var det ju slut i butik och slut på nätet... men sent på kvällen (medan jag hade svårt att titta på matchen) så hade lagersaldot uppdaterats och vips kunde jag beställa alla delar!

Det är så skönt att känna att det mesta är klart nu! Klart att det behövs lite till men nu klarar vi i alla fall dagis med kläderna vi har och har beställt! Och sen har vi ju en hel del stickade klänningar som töserna kan ha till strumpbyxor och body om det behövs!

Det är meckigt att få ihop det men det känns rätt bra just nu! :P

Hade ju några kuponger igår så jag handlade lite fina plagg från Newbie (sista storleken som de kan ha Newbie är ju 92 vilket är synd)! Sen ett par fina vita bodys att ha under kortärmade klänningar samt två par manchester-byxor! Fortfarande i liknande färger från olika butiker - jättebra! 

Lyckades handla ett par toppar till mig själv också! Känns som att min klädstil håller på att ändras - men det känns bra! Oasis är fortfarande en favorit och stilen blir lite mer retro (typ 20-60-tal) och sen kan man ju matcha det med plagg i samma anda men från andra butiker! Kläder som inte sitter så tajt har det blivit men det känns väldigt bra!

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor