Orla Kiely... det är kärlek!

Orla Kielys design Sixties Stem är bara helt underbar!

Jag har ju länge jagat efter en svart handväska som man kan hänga tvärs över axeln och helt plötsligt snubblade jag över Orla Kielys skinnväskor! VILL HA!!!

Jag har sedan tidigare tänk skaffa mig iPhone-plånboken på bilden (färg: dusk) och nu blir jag ju bara mer sugen! En snygg plånbok till i lite mer färgglatt mönster (färg: multi) hade jag kunnat tänka mig efter att ha haft en svart i flera år som jag sedan bytte ut till brun - kul ju! ;) Plånboken med litet mönster är i skinn heter "Small Stem Print Leather Purse" (ja den hade inget kollektionsnamn) och verkar vara väldigt svår att få tag i, den andra plånboken är en "Big Zip Wallet" och verkar finnas lite här och där - dock lite svår att hitta i Sverige!

Den lilla svarta väskan heter "Sixties Stem Punched Leather Rosemary Shoulder Bag" och den lite större lila väskan heter (nästintill samma) "Sixties Stem Punched Leather Ivy Shoulder Bag"! Dessa verkar ju dock också vara väldigt svåra att få tag i - i alla fall i Sverige! Men de är ju underbara!


Vill man sen ha mer av Orla Kielys olika 60-talsinspirerade mönster i sitt hem så finns tapeter, påslakan, iPad-fodral, muggar och karaffer med mera! Det finns många olika underbara mönster att gotta sig i! :) Lycka!!!

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor