"Jag kan inte gå än, men jag kan klättra"

Så är det numera här hemma hos oss!
 
Barnen har länge klättrat på och över oss när vi sitter på golvet och för ett par veckor sedan lyckades Stella klättra upp för ett halvt nät på Leos lekland när det var tvillingträff där! Men det som har hänt i slutet av denna vecka tycker jag slår allt!
 
Det började med att Stella klättrade upp i vagnen medan David hängde tvätten! Snacka om chock när man kommer tillbaka och ser det! Den hade vi inte tänkt på att den behöver babysäkras!
 
Igår när barnen var i sitt rum och lekte så hörde jag Klara gny klagandes så jag gick dit! Ja men då hade hon klättrat upp på sidan av spjälsängen och kunde inte komma ner!
 
Vad är det med de här två små busarna? De kan inte gå än men klättra ska dem! ;)
 
I övrigt vill jag tillägga att det är sjukt skönt med bil! Jag har liksom aldrig saknat det innan vi fick barnen men nu när vi har den så fattar jag inte hur vi klarade oss utan! Hahaha... I helgen har vi varit på inflyttningsfest/födelsedagsfest i lördags och på middag hos kompisar idag! Båda bor längre utanför stan än vad vi gör och det hade blivit rejält meckigt om vi inte haft bilen! Lycka - vilken frihet!!!

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor