Försov mig till diabetes-ssk

Såklart!

Den dagen man verkligen måste gå upp i tid så försover man sig! Larmet på telefonen ringde aldrig... eller om det gjorde det men jag var för deckad för att ens höra det och vakna!

David och barnen fick gå upp och köra mig! När jag kom till receptionen var jag 20 min sen, när jag väl kom till rätt ställe var jag 25 min sen! Hahaha... "Ska vi ha ett samtal på 5 minuter?"

Som tur var hade hon ingen inbokad efter mig så vi kunde ha ett samtal ändå! Dock hade jag ju ingen bs-mätare med mig eller någonting eftersom det blev så stressigt så det blev mest snack och sen togs ett HbA1c eftersom det var längesen jag skickade in ett ju... som jag påpekat tidigare! Nu kunde jag iaf inte undvika det så det var ju bra!

Men jag fick iaf ur mig lite av min oro för att barnen ska få diabetes och hur jag skulle kunna upptäcka det då! Det var rätt skönt att bolla det med någon som jobbar med det! Känns bättre nu!

Känner att jag fortfarande är rätt uppe i varv sen morgonen så får försöka tagga ner lite! Pust...

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Klä om en lampskärm