Njut av graviditeten...

Jag känner att jag aldrig hann njuta av att vara gravid!
 
Först tokspydde jag i 3,5 månad, sen fick vi reda på att det var tvillingar och började lösa praktiska saker i ren panik, sen var det kontroller varannan vecka och sedan varje vecka, det var blodsockerkontroller i mass, det var flytt, sen jul och sen nyår och sen poff så var dem här!
 
Jag följer flera tvillingbloggar och det ger mycket att läsa andras upplevelser av sina tvillinggraviditeter och även när tvillingarna kommit! Men ibland så saknar jag den tiden när jag var gravid och önskar att jag hade kunnat njuta mer!
 
Känns som att det var så mycket hela tiden! Mycket kontroller, mycket oro och mycket panik! ;) Det är bra att ha fotat under graviditeten så att man kan titta tillbaka på det och minnas magen och sparkarna också!

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor