Syjunta 3: Dags att bekänna färg...

Vi är så himmelsblå vi kan bli - såklart måste töserna inkluderas i detta!
 
Jag har flera napphållarprojekt som ligger och väntar på att bli färdigsydda! Idag tog jag äntligen tag i mig själv och gjorde klart två av dem! Det ena projektet var med ugglor på vitt band med gröna napphållare och nalle-clips!
 
Sen var det ju det viktiga MFF-fotbolls-napphållar-projektet! Jag funderade länge över hur jag skulle få ihop det men är väldigt nöjd med slutresultatet! Jag hade ett gammalt nyckelband med MFF på och från det så klippte jag ut en MFF-sköld som jag sedan har fäst med små himmelsblå kryss i hörnen på det vita bandet med fotbollar! Napphållarna är självklart himmelsblå och som vanligt har jag använt nalle-clips! Jag blev jättenöjd och David med - hoppas töserna gillar dem! ;)
 
 
Mitt tips när man använder polyesterband är att bränna ändarna med en tändare för att undvika att de trådar sig! Eftersom jag sydde med polyester-tråd har jag dessutom bränt dessa ändar efter fästning - så syns de mindre!

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor