Syjunta 1

Så då har jag äntligen börjat med mina syprojekt!
 
Det tog sin lilla tid för jag och symaskinen var inte vänner men till slut så gick det! Igår sydde jag två napphållare och två par vanthållare till töserna! Det är typ det enda dem har som är likadant! Hehe... Allt material (utan tråden... haha...) är från mrsbao.se! Bandet med påfågelmönster är jättefint så det blev bra - men mina sömmar är långt ifrån raka men det bryr väl töserna sig inte om! ;)
 
 
Jag har två till napphållarprojekt på G - ett med en massa olika bilar på som jag tror är australiensiskt eftersom där är en varningsskylt för kängurur på men där jag saknar ljusblå sytråd och ett med fotbollar på där jag ska försöka få in MFF-emblemet på men det har jag inte riktigt löst än hur jag ska göra! Jaja... dem hamnar här när dem är klara!

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor