Planera inredning...!?

Jag vågar knappt skriva om det - ifall det skulle skita sig!
 
Men vi skrev på kontrakt för ett hus i fredags och fick inflyttning tre dagar innan vi ska vara utflyttade ur lägenheten! Kan det verkligen vara så att allt har löst sig på något magiskt sätt??? Jag vågar knappt ta ut något i förskott eftersom vi inte har gjort besiktningen ännu!
 
Ändå sitter jag här hemma och "inreder" huset i huvudet! Jag älskar att inreda - även när det bara är småsaker! Att göra hemmet mysigt och "hemma" är viktigt! Kan knappt hålla tillbaka mina inredande tankar tills besiktningen är gjord! Hjälp... Hahaha... :P
 
Det är i alla fall skönt att David har kunnat sova nu! Han brukar kunna sova sig igenom allt och somnar gärna så fort huvudet nuddar kudden men oron över var vi ska bo har smittat mitt grubbleri på honom så att han haft svårt att somna och sen dessutom sovit dåligt! Men så fort det blev klart att vi vunnit budgivningen så sov han som en stock! Känns bra!
 
Jag har ju haft mina panikattacker men han har varit den stabila vilket då påverkat sömnen för honom istället och det är ju inte alls bra! Så skönt nu om allt faktiskt har löst sig till slut! Vilken grej! ;)

Comments

  1. Men oj så bra att det ordnar sig för er!! :D

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Ja jag vågar knappt tro att det är sant! Tänkt att allt antagligen har löst sig för oss fast det såg så mörkt ut! :D

    ReplyDelete
  4. Gött att det löser sig! Klart man vill planera och sätta igång och styla sitt nya hem :)
    Hur länge till ska du arbeta? Jag gör min sista dag på jobbet på fredag sen går jag hem på graviditetspenning nu två månader innan :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor