Förtvättat i Grumme Sensitive

Ja man ska tydligen ha BB-väskan färdigpackad redan i v25 när man väntar tvillingar och jag går ju in i v25 på torsdag!

Vi hade ju lite panik över det när vi fick reda på det och beställde hem allt det viktigaste och i helgen förtvättade vi allt i Grumme Sensitive! Det känns faktiskt bra att vara lite förberedd - även om vi inte har packat själva väskan ännu så är allt förberett i alla fall! Vi har ju ingen bil så när vi väl åker till BB så vill vi ju ha med oss allt direkt!

Vi köpte ju några plagg i storlek 44 eftersom tvillingar brukar väga kring 2,5 kilo när de föds - men kläderna är ju löjligt små! Sen kan dem ju bli större pga min diabetes men i så fall får väl kläderna användas som dock-kläder eller nåt! Hahaha...

Vi har nog tappat ett par byxor i storlek 44 i tvättstugan så jag får gå ner och leta efter dem sen! Det var ju så mycket små kläder så kanske inte så konstigt att något försvann! Lite galet när vi tänkte på att sen kommer det vara massor av såna små plagg i tvätten jämt!

I helgen har vi även städat en massa eftersom det var visning i söndags! Som tur var så kom Davids mamma och hjälpte oss i lördags för annars hade det nog inte gått! Jag hade knappt sovit nåt och började morgonen med att spy så sen låg jag i sängen till klockan var 11! Jag städade ju inte i många knop kan jag ju berätta!

Sen tvättade vi ju i söndags och på kvällen var kroppen kaputt! Jag har en nerv eller nåt i vänster skinka som strålar smärta både ner i benet och upp i ryggen när jag har varit för aktiv! När jag reste mig från soffan för att gå och duscha - för jag tänkte att värmen kunde hjälpa lite - så fick David räta ut mig som om jag hade ryggskott! Helt galet vad onte det gjorde och det tog liksom emot så att jag inte kunde räta på ryggen!

Det blev bättre av att duscha varmt och idag har jag knappt känt av det!

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor