Träningen igång igen!

Ja nu joggade vi igår - senast var nog mer än en månad sedan!

Vi har ju varit så fokuserade på stugan och att vi ska hinna bli klara så att vi kan flytta in när vattnet sätts på! Jag har tagit ledigt den dagen så att vi kan se så att det inte läcker i rören eller så! Haha... lite nervigt men det ska säkert gå bra!

Allt det stora är färdigt inne i stugan nu - det som saknas är listerna och det är väl iofs det som brukar ta längst tid att ta tag i! Hehe... men vi ska väl försöka att inte dra ut på det för länge men problemet är väl att vi behöver ha hjälp att frakta hem listerna!

Vi var och fixade det sista med rören i badrummet igår och satte upp ett högskåp till handdukar och satte på dörrarna på skåpen. Nu kan man se hur det kommer att vara sen! Jag vill ju åka och handla snygga detaljer nu, typ tvålpump, tandborstmugg, papperskorg, toaborste osv. Kanske inte prio 1!

Vi joggade hem från stugan sen iaf - klockan 21 på kvällen och det är ju inte så bra med blodsockret så jag åt en macka när vi kom hem för att inte dippa under natten! Men låg på 6,6 imorse - kanske lite högt för att vara morgon men hellre det än att ha en rekyl för det är ju ännu högre!



Idag har David Aussie-träning och jag ska gå på sista kurstillfället i min SPSS-kurs, men imorgon ska vi till stugan och städa och sen joggar vi hem igen! Mina nya joggingskor är iaf sköna för framfoten! Dem är mycket bredare över lesten så framfoten och tårna får liksom fritt spelrum vilket är jätteskönt och diabetes-fot-vänligt! Hahaha... Nike Triax Shield från Stadium!

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor