Den blinde leder... den blinde...

Jag ville inte riktigt tro att Freja ser så dåligt som vi fick besked om men tydligen så gör hon det!

Det är inte lätt att vara lilla Freja men vi är otroligt tacksamma för hennes glada och tåliga humör när hon får vara med om så mycket! Igår provade vi ut glasögon och det kommer ju bli intressant hur det ska gå med det! Optikern sa att när barn ser så dåligt som Freja så brukar det oftast gå lite bättre så vi får hoppas på det!

Så nu blir vi två glasögonormar i familjen 🤓🤓 Jag fick ju inte glasögon förrän jag var 14 år och då hade jag -0,75 på båda ögonen. Freja startar med dubbelt så dålig (säger man så?) syn som jag har idag! 😖 Stackars liten... Positivt är väl att de inte verkar ha hittat något annat fel på hennes ögon!

Det kommer nog bli en helt ny värld som öppnar sig för henne - hoppas hon tycker om den!

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor