Smittan slog ut

Så... inatt slog Davids sommarförkylning ut på mig! Känner mig helt väck!

Har haft konstant huvudvärk idag - kan ju ta Panodil Zapp som tur är men kan inte ta två åt gången för då funkar inte min Dexcom som den ska! Nässprayet funkar inte - funkar på gravidtäppan men inte nu när jag är förkyld också! Man har jobbigt att andas redan innan men nu är det ju katastrof!

Halsen gör ont men det är minsta bekymret! Att huvudet är mos och att inte kunna andas ordentligt är värst!!! Usch... hur ska jag stå ut? Det är så jobbigt redan med bara den stora magen - att nysa är ju inte heller det lättaste när man har en sån mage!

Jaja... hoppas det är bättre imorgon! Om bara nässprayet kunde hjälpa så hade det känts mycket bättre!

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor