KK hela dagen!

Idag ska det vara underbart väder och jag ska spendera hela dagen på KK!
 
Först är det dags för tillväxtultraljud - det första för denna graviditeten -, sen är det dags för barnmorskebesök och till sist är det flödesmätning - också det första för denna graviditeten!
 
Efter första besöket har jag en liten stund för lunch så jag ska nog hälsa på mitt jobb och luncha med mina arbetskamrater! Jag har ju bara varit heltidssjukskriven denna veckan men det blir ändå annorlunda när man inte träffar alla varje dag så som man brukar!
 
Det ska bli skönt att få prata med någon på KK i alla fall! För i förra veckan började det göra ont i höger sida av mitt gamla snitt när jag kräktes - kändes som någon skar i det! Idag började det dessutom göra ont i vänster sida av ländryggen samtidigt så det är rätt jobbigt! Det är obehagligt och gör skitont - vet inte om de kan hjälpa mig men vill ändå höra om de känner igen det!
 
Smärtan är ju säkert kopplad till att bebis växer för det har ju inte gjort ont innan! Suck... att vara gravid är verkligen inte för mig! :/

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor