Bumbibjörnarna

Det är så tråkigt att Bumbibjörnarna inte går att köpa på DVD!

Nu går de på Disney channel så jag har satt på serieinspelning och idag fick barnen se sitt första avsnitt medan jag lagade mat och David och hans bror hjälpte lastbilskillen att shakta jord från fruktträden! Barnen verkade gilla Bumbibjörnarna iaf! ;)

Arbetet vid fruktträden fortsatte och killarna rullade ut ogräsduk medan lastbilskillen dumpade schaktet och hämtade vit singel! Nu ligger det riktigt mycket singel vid fruktträden eftersom det ska läggas runt och i växthuset också samt att en plätt vid garageuppfarten inte blev klar! Stackars David är helt mör och ändå har vi mycket kvar att göra nu i några dagar!

Det är riktigt jobbigt att inte kunna hjälpa till så mycket för jag är händig och jag gillar att få ordning på saker och ting! Antar att det hjälper att jag tar hand om barnen men vill ju göra något aktivt! :/

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor