Mår lite dåligt

Värst var nog ändå igår eftermiddag!

Kände hela eftermiddagen att jag skulle behöva hulka förr eller senare! Har egentligen inte så lätt för att spy och kan hålla tillbaka det så att jag till slut kväver bort det - men graviditetsillamåendet är ju lite speciellt! När jag skulle hem så stack jag inom Pressbyrån och köpte en Cola Zero och något att tugga på hela bussresan - tar ändå 30 minuter innan jag är hemma vid dörren!

Lyckades hålla mig i schack hela bussresan och fick promenera rätt sakta hemåt för att inte forcera fram det men väl hemma hann jag ju bara innanför dörren så var det bara att gå raka vägen in på toan! Suck...

Gick och lade mig tidigt igår för att det skulle gå över men när jag vaknade imorse så var jag fortfarande lite yr och frukosten kom upp lika snabbt som den gick ner! Suck och pust...

Är ändå i v 13 nu så tycker att det borde ha gått över! Har jag otur så håller det i sig lika länge som med tvillingarna - alltså till v 22! Men hoppet lever om att det ska sluta långt innan dess! ;) Mitt bs blir ju helt knäppt av det dessutom så det hade underlättat om det kunde sluta! Äter man frukost och tar sin spruta och sen spyr upp frukosten så måste man ju äta igen för annars pressar ju sprutan bs ner i botten och det kan ju bli riktigt farligt!

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor