Freestyle Libre

Asså ju mer jag ser den och läser om den desto mer vill jag ha den... NU!

Förstår inte varför upphandlingen ska ta sån tid när flera redan har den i Sverige och den dessutom går att beställa via Abbott:


Den är ju inte billig men billig för att vara en sensor! Tänk om man hade haft en sån när man var gravid och stack sig i fingrarna minst 7ggr/dag och fingrarna var fulla av ömma små röda prickar! Usch...


Tänk vilken koll man hade kunnat ha på sitt bs! Vilken fantastisk grej! Vill ha den NU och inte om 6 månader när de behagar komma överens om uppköpet! Suck...

Comments

  1. Bara till att flytta till härliga Göteborg ;) Här är den upphandlad! Ville prova den men den är inte godkänd än för gravida :/

    ReplyDelete
  2. Fattar inte varför jag inte kan kommentera med att välja wordpress? Men "Anonymous" funkar? /Insulinbella

    ReplyDelete
  3. Vad härligt för alla göteborgare! Konstigt att den inte är godkänd för gravida - borde ju vara perfekt i det syftet tycker man!?

    ReplyDelete
  4. Insulinbella - Vet inte vad som är fel! Ska se om jag har någon konstig inställning!

    ReplyDelete
  5. Insulinbella - Jag kan inte hitta något konstigt! Jag har så tillåtande inställningar jag kan för kommentarer! Jag kan tyvärr inte göra mer! :/

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor