Detta ständiga morgon-bs!

Nu har jag bara rullat på det senaste året och tagit doserna som känns bra i kroppen!

Jag testar ju bs då och då men absolut inte så regelbundet som man borde men HbA1c har ju legat bra! Dock så testade jag mitt bs några morgnar i rad nu och började direkt försöka justera det igen för det är fortfarande högt på morgonen och förmiddagen! Vad är det för fel?

Blir verkligen trött på att det är så hela tiden! Undrar när den där nya bs-mätaren med sensor lanseras här i Sverige för den hade passat bra nu! Vill bara få rätt på det! Det började ju redan innan jag blev gravid och sen efter det så har det ju bara fortsatt! Det händer ju något på natten som man inte vet! Är det för lite Lantus så att dosen inte "räcker" över natten eller är det för hög Lantus så att det blir ett bs-fall med rekyl som följd? Aahhh... blir tokig!!!

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor