Uppladdning

Idag laddar vi för kvällens stora match mellan MFF och Salzburg!

Det är sjukt spänt och ändå måste man vänta enda till 20.45 innan matchen blåses igång! Idag har jag på mig min "Svenska mästare"-t-shirt från 2004 men ikväll byter jag till min matchtröja från 2005 (tror jag, har för mig att jag köpte den året efter guldet men kan vara en 2004 faktiskt) och min himmelsblå MFF-hoodie och sen min halsduk såklart!

Tyvärr var det lite kyligt imorse och eftersom matchen inte slutar förrän 22.30 så får jag nog ha min höstjacka med mig och kanske en filt!? Svårt att veta vad som behövs för vi har ju inte så sena matcher i Allsvenskan men det är ju ChampionsLeague-tid! ;)

Nervositeten ökar och det ska bli sjukt kul att se matchen, att få höra CL-hymnen, att få "Hela stadion att storma"! Vi vet, vi kan, 1-0 till MALMÖ!!!

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor