Den pappiga blev mammig...

Nja egentligen är båda barnen väldigt pappiga men Klara lite mer än Stella!

Dock har hon både i måndags och igår varit väldigt mammig när jag kommit hem från jobbet - jag kommer hem lite tidigare nu när jag är färdig med körkortet och inte behöver jobba in tid för körningar osv. Hon kryper upp i mitt knä och sen vill hon sitta lutad mot mig med sin ena arm som håller runt min rygg! Hon måste sitta på vänster ben dessutom!

Jag försökte flytta henne till det andra benet men det fick jag inte och jag fick heller inte ändra på henne så att hon hade båda armarna framme utan hon vill verkligen hålla om en! Sååå himla myyysigt! Så skönt att de kan vara lite mammiga också! ;)

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor