Hinner inte med ordentligt!

Vilken dag det har varit idag!
 
Idag har jag haft inlämning för uppgift 2 på min kurs! Jag sökte ju in till tre kurser som jag skulle läsa nu under våren men jag kom bara in på en av dem eftersom jag kom in med sen ansökan och hamnade på reservlistan för alla tre kurser! Såhär i efterhand så var det nog tur att jag bara kom in på en kurs för jag hinner inte riktigt med!
 
Första uppgiften gick relativt bra - jag läste på bussen till och från jobbet varje dag så jag hann med det mesta utan att det tog tid från familjen! I mitt huvud så trodde jag att jag skulle ha tid för kursen när jag var hemma med barnen också men det är väldigt svårt! Nu har ju barnen varit sjuka i två veckor också så jag har inte hunnit titta i böckerna alls under den tiden så i slutet av den här veckan har jag suttit och läst när jag kunnat och pappa har kommit in och tagit barnen en dag så jag kunde sitta och plugga!
 
Idag har jag suttit från ca 10.30-17.00 för att lyssna på föreläsningarna och göra uppgifterna så att jag kunde lämna in min uppgift! Pust... snacka om huvudvärk! Jag måste försöka göra bättre ifrån mig på nästa uppgift för den är mer som en hemtenta och det är ju sista uppgiften på kursen! Det var svårt att få ihop det men jag hoppas att det blev bra! Jag vill så himla gärna bli klar med min Master men jag får kanske finna mig i att bara göra en liten kurs per termin fram till det är dags för uppsatsen!
 
Men det är såhär det är att vara överambitiös! ;)

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor