Den underutrustade tvillingfamiljen!

Ja vi är nog en av väldigt få tvillingfamiljer som varken har bil eller körkort!
 
Jag körde en del på körskola när jag var 19 år och gjorde till och med halkan! Men sen började jag jobba oregelbundet och det var svårt att få tider på den körskolan, det var säkert en hel del lathet också, så det blev aldrig av att jag tog det! Och när man bor mitt i stan och har nära till precis ALLT så känns det där körkortet inte lika viktigt... inte förrän vi fick tvillingar!
 
David har ju alltid bott i stan och har väl aldrig heller känt behovet innan tvillingarna kom! Det är ju så lätt att promenera, cykla eller ta bussen vart man än ska och Malmö har ju väldigt bra stadstrafik!
 
Men som sagt... när tvillingarna kom så kom även behovet av ett körkort och en bil! David har jobbat på det och idag blev det äntligen klart - på första försöket! Jippie jippie!!!
 
Så nu har vi äntligen ett körkort i familjen så nästa projekt blir att hitta en passande bil, som tickar alla boxar, som rymmer tvillingvagnen i bagaget samt två barnstolar och en mamma i baksätet! ;)
 
STORT GRATTIS till min goa älskling! För han är ju bara BÄST!!!

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor