Dags att fylla 30år!

Ja då är det typ en månad kvar till jag fyller 30år!
 
Inte för att det kommer att kännas så mycket annorlunda än när man fyllde 29 men jag nollar ju! Så vad önskar man sig då när man fyller så mycket? Jag har ju lyckats ta min examen, bli tvåbarnsförälder i ett nafs och har skaffat hus - många vuxenpoäng där! ;)
 
Jag kommer typ bara önska mig presentkort på IKEA eller pengar! Eftersom vi flyttade till hus från en 2:a så saknas det lite inredning och jag älskar ju att shoppa på IKEA så det passar mig perfekt! :P
 
Vi ska väl börja planera vad vi ska ha för mat snart också så att man har det klart! Eftersom vi har tvillingarna nu som ändå är relativt nykläckta så ville jag bara ha lite öppet hus under begränsat tidsintervall! Dels är vi trötta småbarnsföräldrar och dels kan det bli lite mycket för dem små barnen! Men det blir säkert bra ändå! :D

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor