Skyltning

Ja nu har organisationsmänniskan i mig varit igång igen!
 
Vi har en laminator och den kom väl till pass nu - dels för att göra en skylt till postlådan eftersom brevbäraren lämnar post till grannen två hus bort och dels till att göra lite skyltar till flickorna! Dem har redan vuxit ur en del kläder och nu när jag själv fått gamla kläder som jag hade som liten så tänkte jag att det kunde vara kul för töserna att få något litet dem med till när dem blir stora!
 
Så nu har dem varsin låda och varsin påse med dragkedja som är markerade med deras namn och sen har vi även skaffat andra förvaringskärl till deras saker som vi köpt nu eller som dem fått nu och dessa har jag också markerat med namn eftersom jag tyckte att det ändå kunde vara viktigt för dem att ha "sina egna" saker!
 
Organisationsmänniskan i mig är riktigt nöjd! :D
 
Jag har dessutom hunnit göra klart mitt halsband - jag har ett charmhalsband där jag redan hade ett mindre hjärta som jag stansat in "DAVID" på och nu har jag gjort ett större där det står "STELLA" och "KLARA" på samt att jag gjort ett annat hänge att ha till och två armband! Nöjd!!!
 
 

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor