Kläder - done!

Haha... detta uppackande!
 
Vi är ju i princip klara med allt uppackande av lådor! I vardagsrummet står lådor med DVD-filmer som fortfarande inte kommit i TV-bänken eftersom den inte står på rätt plats ännu så det känns dumt att fylla den för det blir ju bara tungt sen när vi ska flytta den igen! Tavlorna står i en öppen låda också för vi har inte kommit så långt att vi diskuterat vilken tavla som ska sitta vart osv.
 
Jag packade upp mina kläder i måndags och idag packade jag upp Davids! Jag tycker att det saknas lite förvaring i barnrummet så vi får kanske ta oss en liten tripp till IKEA och köpa typ en Skubb-hängare med hyllor så att man kan lägga in kläder och annat i garderoben som bara har en stång - vi behöver även ett extra skoställ till garderoben i hallen!
 
 
Vi har även kommit fram till att det blir lite mörkt i vardagsrummet på kvällarna så vi funderar på att köpa en Sweep golvlampa - den är ju så snygg! Tror den hade passat bra vid soffan!
 
 
Känns bra att komma mer och mer i ordning men vad ska jag göra sen? Vi har ju inte fått vår box ännu så jag kan bara se på film... vilket är samma scenario som i somras när jag var sjukskriven och vi bodde i stugan! Jag har ju sett alla våra filmer nu ju - vissa flera gånger på bara ett halvår! Eventuellt får jag vagga mig fram till ICA för jag såg att dem hade en ställning med filmer så får jag kanske köpa några nya! :P Hehe...
 
Idag kommer matbordet och stolarna att levereras - det gick jättefort för vi beställde dem i förrgår! Ikväll kommer vi även att få vår första matleverans från MatHem! Vi bestämde oss för att testa MatHem eftersom jag har svårt att röra mig nu och sen när tvillingarna kommer är det rätt skönt att bara behöva gå till ICA när det är de små förnödenheterna som ska inhandlas så sköter vi storhandlingen genom MatHem och får allt levererat till dörren! Super!

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor