Inga julbebisar!

Ett viktigt delmål är nått - vi klarade oss över julafton utan att bebisarna dök upp!
 
Nu är nästa mål nyårsafton... hahaha... Vi ska ju inte göra något nu fram till dess och på själva nyårsafton tänker vi ha en lugn hemmakväll bara vi två! Det enda vi har inplanerat är mina besök på SpecMVC som mina föräldrar ska agera färdtjänst till! :D
 
Tyvärr har jag fått en "blast from the past" och spytt tre dagar på mindre än en vecka! I lördags innan frukost, igår efter frukost och idag både efter lunch och innan kvällsmat! Inte alls speciellt roligt och jag vet inte alls vad det kan bero på; ätit för sällan, sovit för lite, ungarna som trängs med magsäcken!?
 
Det känns i alla fall jättejobbigt och det är rätt svårt med den stora magen och det gör jätteont i hela magen efteråt! Usch och fy!
 
Vi tycker att magen har börjat sjunka nu - jag vet ju inte riktigt vad det betyder!? Alltså i tid och så! Kanske är därför jag börjat må så illa!? Hoppas att det går över i alla fall så att jag slipper ha det såhär resten av tiden för det är väldigt påfrestande och dränerande! Jaja... imorgon är en ny dag och vi hoppas att den är bättre såklart! ;)

Comments

  1. Jag gissar att det är bebisarna som trycker på så du måste spy... minns inte villen vecka du är i, men jag mådde illa några veckor (inte varje dag) en tur när babyn låg på ett visst sätt :)

    Det blev ingen julbaby här heller, som tur!! :)

    ReplyDelete
  2. Är i v36+0 idag så funderar på om det är så att dem sparkar på min magsäck kanske!? Busungar! Hahaha...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor