Vill inreda!!!

Snart flyttar vi! Bara en vecka kvar nu ju!
 
Eftersom jag är sjukskriven så sitter jag här hemma med datorn i knäet och letar inredning! Vi är ju överrens om att vänta med att handla en massa möbler men jag kan inte hjälpa det! Jag älskar att inreda ju! Hihi... Sofie du vet hur det är! ;)
 
Vi behöver ju mattor - så det behöver vi nog fixa relativt omgående! Vi är nog faktiskt överrens om vad vi vill ha för mattor och vilken färg osv. Så det känns ju skönt!
 
Vi har en hel lista på möbler och inredning som ska fixas efterhand men det viktigaste är ju att barnrummet sätts i ordning så att bebisarna kan komma utan att det blir kaos! Vi har ju förtvättat alla kläder och textilier!
 
Vi tar över huset på fredag och då ska vi åka till IKEA och Ilva och hämta hem det vi behöver till barnrummet - vi kanske till och med sätter ihop det när vi kommer till huset dessutom! Vi ska ju ha två spjälsängar men vi sätter den ena i barnrummet och den andra i vårt sovrum eftersom dem ändå ska dela säng de första 3-4 månaderna enligt rekommendationer! Dem är ju så vana vid att vara två i magen!
 
Vi får ta det lite lugnt sen och bo in oss lite! Vi kommer ju ha julen i huset så jag kommer nog pynta första veckan i huset och sen får David ta över med sitt gran-projekt! ;) Hihi...

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor