Då är vi redan i v29!

Tiden går väldigt fort!
 
Idag går vi in i v29 och om en vecka kommer jag vara lika stor som om jag var fullgången med bara en bebis i magen så inte undra på att jag känner mig trött och tung! Jag har fått lite svårt att sova igen - för bara en vecka sedan kunde jag sova ända till klockan 6 innan det var dags att gå upp och kissa men de senaste 3-4 dagarna har jag varit uppe typ 4 gånger per natt! Det är jobbigt!
 
Igår när vi gick och la oss blev det fullt slagsmål i magen kändes det som! Det börjar ju bli riktigt trångt där inne så det är väl inte så konstigt! Imorse höll de på igen men jag tror att de var hungriga då för jag gick upp och åt frukost och sen var det lugnt i magen! ;)
 
Igår köpte vi hem Apotekarnas Julmust light - den absolut godaste light-julmusten! Jag dricker rätt mycket vatten och mjölk men det var väldigt gott att unna sig lite julmust! Det hör liksom till senhösten!

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor