Onödigt läkarbesök & drömhus!?

Jag har ju varit på barnmorskebesök i måndags och fostervattenultraljud igår och idag var det dags för ett läkarbesök på SpecMVC!

Jag var lite skeptisk eftersom läkarbesöken inte har gett mig något alls innan men någon gång måste det ju bli bra - men det var inte den här gången heller! För det första var hon 45 minuter försenad och bad inte ens om ursäkt för det och sen tog själva samtalet 1 minut där hon berättade samma saker som jag fick veta igår vid ultraljudet! Det är sånt SKIT rent ut sagt! Slösa min tid på det viset - jag hade kunnat jobba den tiden istället och komma hem lite tidigare istället eller jobbat in lite flextid inför kommande ultraljud! USCH!!!

Jaja... när jag kom ut därifrån ringde David och sa att han hade hittat huset med stort H! Och det kan han mycket väl ha gjort... det setr väldigt lovande ut! Rymligt, fräscht och många sovrum/rum och ändå enplans utan källare - mamma kommer att bli överlycklig! Det ligger inte i stan men alldeles utanför och för mig så går det direktbuss på 30 minuter till jobbet vilket är helt okej!

Vi får väl se hur det blir men det känns spännande!

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor