En underbar dag i stugan!

Det har varit helt underbart väder idag - varmt, soligt och vindstilla!
 
Vi gick till stugan vilket var helt perfekt en dag som idag! David fixade i trädgården som blivit helt försummad sedan vi flyttade tillbaka till lägenheten för att färdigställa den för försäljningen osv. Hen klippte gräset och rensade ogräs bland jordgubbsplantorna och sedan flyttade han in citronträdet inomhus där den kommer att få stå i underhållsvärme!
 
Jag rensade lite i köket och började packa ner köksgeråd som vi skulle ta hem till lägenheten i IKEA-kassar och det som ska direkt till huset i lådor! Jag packade ihop alla sängkläder, täcket och kuddarna så att vi kan ta hem det och tvätta det innan flytten och sen rullade jag ihop bäddmadrassen och band den med spännremmar så att det bara är att bära ut sängen vid flytten!
 
Vi var i stugan nästan hela dagen men sen fick vi gå hem så att jag kunde vila och jag somnade en timma i soffan! Kroppen behöver verkligen vila - jag är ju i v27 nu! Shit vad tiden går fort!
 
Vi har packat ner ännu mer saker från lägenheten så nu står det ett gäng lådor i ett hörn i vardagsrummet! Sååå mycket saker man hinner samla på sig - det är helt hemskt! Usch...

Comments

  1. En liten fråga om bilden på tvillingarna du har på sidan av din blogg. Hur har du fått den eller var kan man hitta såna?
    Har försökt med nån nedräkning med en bebis men det gick inte att få in den på min blogg :(

    ReplyDelete
  2. Jag hittade dem på babycenter.se men de hade ingen nedräkning för tvillingar vecka för vecka så jag har bara tagit ner bilderna så får jag byta bild var fjärde vecka! Men det ska gå att få in en sån nedräknare på bloggen (för ett barn) för jag vet andra som haft det men vet inte var de hämtat den! :/

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor