Mår torsdags-dåligt!

Jag är ju inte helt säker men får för mig att de andra veckorna när jag spytt nu efter att jag börjat jobba har varit torsdagar - så därav begreppet "torsdags-dåligt"!

Det blev tre spontanspyor idag innan lunch så jag känner mig lite mör! Vill egentligen bara gå hem och lägga mig nu men hade velat prata med chefen först för att se om jag hade kunnat jobba lite hemifrån nu på eftermiddagen - men han är såklart inte här just nu! Får försöka härda ut!

Har fått en ny dator på jobbet som beställdes innan jag blev sjukskriven men såklart är ingenting rätt trots att hon som beställde den ringde upp och fick hjälp med hur beställningen skulle se ut för att det skulle bli rätt - så typiskt! Så imorse höll både hon och jag på med att jaga IT-service för att få rätt på det hela... jag kan bara säga SUCK...

Igår fick jag dessutom lite panik över huset men sen fick jag påminna mig om vår originalidé så att jag inte ska känna att det är stress! Vi får ha lite is i magen och får vi inte huset så var det säkert inte meningen! Men det är ändå liiite svårt att släppa det! Hahaha... Kontrollbehov!!!

Mitt blodsocker blev ju lågt också efter mina episoder så funderar faktiskt på om jag ska unna mig lite choklad! Brukar ju unna mig något när jag mår såhär dåligt för att jag ska må bättre! Hehe... Ska bara orka bege mig ut till Pressbyrån för det också! Jaja... vi får se! ;)

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor