Ovanlig aktivitet!?

Idag när jag försökte logga in på min blogg så hade den tillfälligt inaktiverats då de upptäckt "ovanlig aktivitet" på den!

Där finns ju inget ovanligt på bloggen och mitt senaste inlägg var ju för några dagar sedan om MFF och idag har jag försökt kommentera på vänners bloggar! Tror att blogger gjorde detta eftersom jag inte har velat ange mitt mobilnummer vid identifikation! Tycker inte om att de ska ha tillgång till det!

Jaja... nu är jag inne iaf! Mitt bs har legat bra nu om man bortser från enstaka rekyler (skulle jag gissa)! Ska göra en koll i ett par veckor när man mäter före och efter varje huvudmål samt innan läggdags så får vi se om mina stickprov har gett en rättvis bild!

Ska väl lämna in ett HbA1c snart också! Ska försöka att komma ihåg det denna veckan - men lovar inget! ;) Skiftningarna mellan varmt och kallt har fått mig att bli jättetrött vissa dagar! I lördags sov jag middag i två timmar! Hahaha...

Det kan i och för sig bero på att vi var uppe jättetidigt och rensade ogräs och sedan cyklade vi till K-rauta och handlade täckbark! Det var ju tungt att släpa hem också! Sen åt vi lunch och efter det så la jag mig ner i soffan lite och slocknade helt! David fixade i trädgården och vipps hade det gått två timmar! Blev ju lite svårt att somna sen när det väl var dags att sova! :P

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor