Bs fortsatt bra!

Det går faktiskt väldigt bra för mitt bs just nu! Äntligen tillbaka i rytmen!

Just nu har jag 4,1 så jag tänkte att jag ska äta mitt äpple nu! Jag missade fikan eftersom jag ver mitt uppe i mitt arbete! Men det går ju bra för mig - jippie!!! Men jag glömde skicka in mitt HbA1c så jag får försöka komma ihåg det på måndag!

Har bytt bakgrund i bloggen - gjort vårfint om ni så vill! Jag gillar det... en känsla av frhet! Så får vi se om det blir att bygga klart trädäcket i helgen - det ska ju inte vara så trevligt väder att jobba utomhus i! Men men... är det uppehåll så går det ju bra!

Min systerson ska ta studenten i år - shit vad stor han har blivit... shit vad stor (läs: gammal) jag har blivit! Hahaha... Det skiljer 10 år mellan oss så nästa år kan vi ju ha en 50-årsfest tillsammans! Hehe...

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor