Nu ska det bli ordning på torpet!

Ja asså inte i stugan utan i träningsvärlden!

Vi började träna igår igen efter världens längsta uppehåll - nja egentligen inte men ett långt uppehåll i alla fall! Det var jobbigt och jag var helt tomatröd i huvudet efter varje moment vi gjorde - ALLT var jobbigt!

Det var skönt att börja igen men det var fantastiskt tråkigt att börja om från början... att ta så små vikter som jag tog för ett år sedan! Jag som tog mer än dubbelt så mycket när vi slutade! Asså det var jättetråkigt... och så tjock och otränad jag kände mig!

Vi körde armar och bröstmuskler igår och som gäddhänget dallrade! USCH!!! Det var bara sååå hemskt! Egentligen skulle man vilja träna innan man ska till gymmet så att man inte behöver känna sig så jäkla kass!

Blodsockret stupar men det är bara att fylla på med banan och päron-MER! Hahaha... Nä men igår var det brutalt, jag mådde jätteilla och jag tror att det var blodsockret som spökade men jag åt lite joggi också! Men vi sov båda dåligt inatt och jag hoppas att det hade med typ fullmåne att göra eller nåt! Hehe...

Jaja... vi får se hur det går när vi ska köra benpass - jag klarade ju dubbelt min egen vikt innan vi slutade men det kommer ju vara brutalt för jag kommer ju få gå ner till minst hälften av det! Sååå himla nedslående! Blä...

// Jo - tränar för sommar-2011! ;)

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor