Barcelona!

Åh vill ha semester och åka och hälsa på Sofie!

Men det får tyvärr vänta! Just nu går typ alla pengar till stugan - dessutom har jag ju ingen semester! Typiskt!

Jag började längta efter Barcelona då en kollega skulle åka dit och jag kunde tipsa om alla sevärdheter som jag varit på när jag var där! Alla Gaudis skapelser, Citadella-parken, Operan, Linbanan och borgen Montjuic, Barcelonas egna Arc de Triumph, Magic fontanas och en massa annat!


Det var en riktigt bra resa och så mycket jag hann med! Skitkul! Fruktmarknaden på ramblan var en fröjd för mitt blodsocker! Så nice!!!

Sofie... så fort pengarna börjar rulla in igen så ska jag försöka ta mig en resa till Barcelona - och jag kanske passar på att ta med mig David med! Hehehe...

// Jo

Comments

  1. det vore riktigt kul om du kom hit :)
    det va riktig kul vi hade då :)

    ReplyDelete
  2. Ja jag vet! Och jag såg att Sofie-dos var och hälsade på er med och då kom minnena från Jamboree och allt annat skoj vi gjort tillbaka! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor